FAQs

Nortel MLS Recording Solutions – How to Design

This document is intended to provide an overview of the requirements for designing the NICE Recording Solutions for the Nortel Meridian Link Services (MLS) CTI integration. The MLS CTI integration enables the NICE Recording solutions to record any IP phone within the Nortel network, without spanning.

07 oktober 2015||Reacties uitgeschakeld voor Nortel MLS Recording Solutions – How to Design

OBS/Etrali Recording solutions

Architecture The Etrali Voice Platform (Etradeal) can be recorded with the NICE Recording Solutions. Etrali software version 33 or newer is required, plus a “SIM 709 card” (connected to the SIM 622 box) and a “SIM 622 box” (providing the serial connection). The Recording Solution is connected to the Etrali Voice Platform via one or [...]

07 oktober 2015||Reacties uitgeschakeld voor OBS/Etrali Recording solutions

IPC Recording solutions

NICE Recording Solutions are the first open and secure recording solutions designed to use industry standard hardware and software. This advanced technology is being used by the world’s leading financial institutions, governmental and public safety organisations and contact centres. By taking advantage of commercial off-the-shelf hardware and customer provided network storage devices, this future-proofed solution for [...]

07 oktober 2015||Reacties uitgeschakeld voor IPC Recording solutions

BT ITS Recording solutions

NICE Recording NICE Recording Solutions are reliable and future-proofed recording solutions for the capture, storage, retrieval and playback of voice, radio and data communications. They can be used in either traditional or Internet Protocol (IP) telephony environments and deliver high quality recordings for all applications including verification and compliance, dispute resolution, training and quality monitoring. NICE solutions [...]

07 oktober 2015||Reacties uitgeschakeld voor BT ITS Recording solutions

Speakerbus SB534 recording

Speakerbus Speakerbus develops and delivers mission critical voice communications solutions to the Financial Services and Command & Control verticals. As a market leader in delivering innovative voice technology products such as IP hoot n’ holler systems, conferencing platforms and an open platform SIP trading turret, Speakerbus solutions are used by nine out of the [...]

07 oktober 2015||Reacties uitgeschakeld voor Speakerbus SB534 recording

Speakerbus iTurret recording

Speakerbus Speakerbus develops and delivers mission critical voice communications solutions to the Financial Services and Command & Control verticals. As a market leader in delivering innovative voice technology products such as IP hoot n’ holler systems, conferencing platforms and an open platform SIP trading turret, Speakerbus solutions are used by nine out of the [...]

07 oktober 2015||Reacties uitgeschakeld voor Speakerbus iTurret recording

EMC Centera archiving

Voice Recording Voice recording systems can produce terabytes of data which often needs to be efficiently managed and stored for periods of up to 10 years. NICE recording solutions already offer a wide range of alternatives for archiving including DVD-RAM, SAN, NAS, etc. To meet the growing demand from customers, NICE has added EMC storage integration [...]

07 oktober 2015||Reacties uitgeschakeld voor EMC Centera archiving

Quality Monitoring – Kwaliteit en Service meetbaar maken

Quality Monitoring - Kwaliteit en Service meetbaar maken Het vaststellen van de kwaliteit van de dienstverlening in contact centers is geen eenvoudige zaak. Wanneer is een gesprek goed? Klanttevredenheid speelt een rol, maar ook de kosten van het klantcontact zijn een belangrijke factor. Een werkbare definitie van kwaliteit is: doe het in één keer goed. Quality [...]

05 oktober 2015||Reacties uitgeschakeld voor Quality Monitoring – Kwaliteit en Service meetbaar maken

Vijf redenen voor Quality Monitoring

Vijf redenen voor Quality Monitoring Contact Centers vechten vandaag de dag met behoefte om de inkomsten en opbrengsten te verhogen terwijl dikwijls de gevolgen daarvan zijn dat de kosten gedrukt moeten worden, met alle service en klantgerichte gevolgen van dien. Steeds meer moet er efficiënter, en dus rendabeler gewerkt worden met cross selling en upselling [...]

05 oktober 2015||Reacties uitgeschakeld voor Vijf redenen voor Quality Monitoring

Support

Klik hier om het TeamViewer Quick Support programma te downloaden
(dit programma is door ons gecontroleerd en virusvrij)
Go to Top