Enterprise Cloud Contact Center

Een revolutionair concept

Talkdesk Enterprise Cloud Contact Center (CCaaS) biedt bedrijven de mogelijkheid om hun klantervaring om te zetten in een concurrentievoordeel. Inmiddels gebruiken meer dan 1.400 innovatieve bedrijven Talkdesk wereldwijd om hun klantervaring opnieuw te definiëren.

Talkdesk

No Communication Limits

Wees productiever met een geavanceerd contactcentrum dat gemakkelijk te gebruiken is. Talkdesk zit boordevol geavanceerde functies die opvallend eenvoudig zijn en tijd besparen. Callbar vereist bijvoorbeeld vrijwel geen training en stelt teamleden in staat om informatie over de beller te bekijken zonder tussen tabbladen te wisselen.

 

Eenvoud betekent ook betrouwbaarheid. Talkdesk biedt een superieure spraakkwaliteit met negen wereldwijde datacenters en Global Low Latency-architectuur.

 

CSAT verbetering
Agent productiviteit verbetering
Wachttijd reductie
0%
CSAT verbetering
0%
Agent productiviteit verbetering
0%
Wachttijd reductie

Contact Center Software Integraties

Talkdesk integraties

Verhoog de productiviteit en verbeter de klanttevredenheid met de naadloze integratie van Talkdesk’s Business Tools

Talkdesk appconnect

Talkdesk app connect

Talkdesk AppConnect combineert “best-in-class” software om de manier waarop bedrijven hun callcenterplatform integreren te herdefiniëren.

Talkdesk brochure

Talkdesk brochure

Klik op onderstaande link om de PDF te downloaden.

Laat hieronder uw gegevens achter zodat wij contact met u kunnen opnemen voor een vrijblijvende demo of aanvullende informatie.