Bedien uw klanten in Real-Time met het grensverleggende NICE Engage platform

Als u snel inspeelt op de behoeften van uw klant zal er een hogere tevredenheid ontstaan, loyaliteit zal stijgen en de kans dat ze anderen vertellen over hun ervaringen met uw organisatie zal aanzienlijk toenemen. Met het NICE Engage platform kunt u uw interacties vastleggen, analyseren en verbeteren. U kunt sneller, slimmer en veiliger werken en dat alles in real time. Als resultaat hiervan zullen uw klanten nog positiever reageren en u kunt ook nog eens de totale cost-of-ownership van uw klantenservice infrastructuur verminderen.

NICE Engage biedt modulaire en schaalbare multi-channel interactie opnamemogelijkheden om u zo inzicht te geven in uw organisatie en te voldoen aan gestelde regelgeving. Het is tevens het fundament in het brede NICE portfolio van Offline en Real-Time toepassingen.

Leg interacties vanuit verschillende communicatiekanalen vast, analyseer en ontdek waardevolle inzichten en daarvanuit eenvoudig wijzigingen (real-time) toe op het beslissende moment in klantinteracties voor een maximale business impact.

Dit geeft u de mogelijkheid om klantervaringen te verbeteren, een hogere operationele efficiëntie te behalen en naleving van regelgeving te garanderen.

NICE Engage wordt wereldwijd gebruikt bij vele toonaangevende organisaties in diverse sectoren waaronder financiële instellingen, telecommunicatie, gezondheidszorg, retail en nutsbedrijven.

NICE Engage Highlights

  • Advanced Interaction Recording: All-in-one opnamemogelijkheden voor gesprekken, schermactiviteit, archivering en streaming .
  • Ongekende schaalbaarheid: Tot 5000 opname kanalen per server.
  • Sterke real-time streaming van een onbeperkt aantal applicaties en processen.
  • Next generation business continuity door high availability en directe disaster recovery.
  • Hoge betrouwbaarheid om te voldoen aan gestelde wettelijke en zakelijke eisen en regulering.
  • De basis voor een 100% real-time suite, verder bestaande uit NICE Real-Time Authentication, Real-Time Fraud Prevention en Real-Time Speech Analytics.
  • Advanced Interaction Analytics maakt inzichten in communicatiekanalen snel toegankelijk aan alle belanghebbenden binnen de organisatie.

Interaction Recording

  • Multi-channel opname (audio, beeldschermactiviteit en tekstberichten)
  • Lage TCO – Centralisatie mogelijkheden, open architectuur, ondersteuning voor multi-site, datacenters en nevenlocaties
  • Naleving van de nieuwste normen en voorschriften industrie informatiebeveiliging (inclusief PCI-DSS 3.0, Dodd-Frank, MiFID, HIPAA en FIPS 140-2) doormiddel van de gegevensbescherming, retentiemogelijkheden, scenario reconstructie, wettelijke regelgeving naleving en business continuity mogelijkheden
  • Ondersteuning voor alle opnametypen; Full-time, selectief, Quality Monitoring en On-demand (start/stop)
  • Uitgebreide VoIP opnamemogelijkheden waaronder Active VoIP en SIP gebaseerde opname
  • Multi-tier beveiligde architectuur met ingebouwde schaalbaarheid
  • Ondersteuning voor server en client virtualisatie
  • Uitgebreide resiliency en redundantie mogelijkheden
  • Ondersteuning voor multi datacenter consolidatie en centralisatie

Performance Management

  • Closed-loop performance management
  • Data-integratie uit verschillende bronnen, persoonlijke dashboards voor elke werknemer
  • Incentive management, zorgt ervoor dat werknemers vergoed worden op basis van prestaties in lijn met de bedrijfsstrategie

Quality Management

  • Geautomatiseerde, business-gedreven Quality Optimization oplossing met vooraf gedefinieerde KPI’s
  • Geavanceerde zoekmogelijkheden gebruikmakend van NICE’s multi-dimensionale analytics
  • Unified portal voor agentes, supervisors en managers met o.a. scorecards, dashboards en trends
  • Uitgebreide rapportagemogelijkheden
  • Automatisch verdelen van relevante interacties over evaluators voor eenvoudige en efficiënte evaluatie

Real-time authenticatie en fraudedetectie

  • Real-time streaming van interacties zonder vertragingen
  • Real-Time agent begeleiding voor verificatie en detectie van fraude
  • Naadloze passieve registratie van historische en lopende gesprekken met beveiligingslagen

NICE Engage Blueprint

NICE Engage Blueprint
  • Connectivity – Haalt media, tekst, metadata en zakelijke gegevens uit externe bronnen
  • Data and Storage– Opslag van media, metadata en applicatiedata
  • Engines and Apps Framework – Implementeert de business logica, connectie laag tussen Data en de Applicatie laag
  • Applications– Implementeert de interactie met de eindgebruikers
  • Infrastructure – Bouwstenen die worden gebruikt door alle lagen
  • API’s – Interfaces die externe applicatie connecteren met het Engage platform voor additionele data en media