Blog

Blog2016-10-27T10:56:10+01:00

CX Awards 2024 Winnaars

Op 29 februari jongstleden zijn de CX Awards 2024 weer bekend gemaakt. In de categorie "Technology Awards" zijn 14 subcategorieën en de winnaars van 2 van die subcategorieën zitten in het portfolio van BPS International. Het gaat om de volgende winnaars: Best Workforce Engagement Management (WEM) Solution NICE – WINNER en: Best Mid-Market Contact [...]

By |05 maart 2024|Producten|0 Reacties

Microsoft (MS) Teams compliance recording

Microsoft (MS) Teams has boomed since the world faced the Covid-19 outbreak. Large and small organizations have often switched incredibly fast and thus ensured that the business operations could be continued with home employees. In March, Microsoft said it has 44 million MS Teams users worldwide. A month later in April 2020, this number [...]

Microsoft (MS) Teams compliance recording

Microsoft (MS) Teams heeft een enorme vlucht genomen sinds de wereld is geconfronteerd met de Covid-19 uitbraak. Grote en kleine organisaties hebben vaak ongelooflijk snel geschakeld en ervoor gezorgd dat de bedrijfsvoering doorgezet kon worden met thuismedewerkers. In maart gaf Microsoft aan wereldwijd 44 miljoen gebruikers van MS Teams te hebben. Een maand later in [...]

By |04 augustus 2020|Call Recording, Wet- en regelgeving|1 Reactie

MiFID II Compliance Recording

Op verzoek van de Britse regering is de invoering van de MiFID II regulering met 1 jaar uitgesteld. Dit betekent dus dat deze regulering effectief zal worden vanaf januari 2018 in plaats van de eerder genoemde datum van 3 januari 2017. MiFID II heeft een enorme impact op de bancaire sector en in deze [...]

By |01 augustus 2020|Wet- en regelgeving|0 Reacties

Waarom een separate call recorder gebruiken?

"Waarom een separate call recorder gebruiken als we al telefoongesprekken kunnen opnemen met onze huidige telefooncentrale (in de cloud)?" is een vraag die we geregeld krijgen. Uiteraard is het antwoord op die vraag afhankelijk van meerdere factoren maar heel globaal kunnen we u al een aantal redenen opgeven waarom het goed is om te [...]

By |19 november 2018|Call Recording|0 Reacties

Quality Management in uw back office

Wij leveren al vele jaren Quality Management (in goed Nederlands, kwaliteits management software) software voor gebruik in contact centers. Door het toepassen van deze software bent u beter in staat om uw medewerkers te begeleiden en scholen op specifieke gebieden. Het toepassen van deze software geeft ook aan waar de pijnpunten binnen uw organisatie [...]

By |18 oktober 2018|Producten, Quality Management|0 Reacties

Support

Klik hier om het TeamViewer Quick Support programma te downloaden
(dit programma is door ons gecontroleerd en virusvrij)
Ga naar de bovenkant