Blog

Waarom een separate call recorder gebruiken?

"Waarom een separate call recorder gebruiken als we al telefoongesprekken kunnen opnemen met onze huidige telefooncentrale (in de cloud)?" is een vraag die we geregeld krijgen. Uiteraard is het antwoord op die vraag afhankelijk van meerdere factoren maar heel globaal kunnen we u al een aantal redenen opgeven waarom het goed is om te [...]

Quality Management in uw back office

Wij leveren al vele jaren Quality Management (in goed Nederlands, kwaliteits management software) software voor gebruik in contact centers. Door het toepassen van deze software bent u beter in staat om uw medewerkers te begeleiden en scholen op specifieke gebieden. Het toepassen van deze software geeft ook aan waar de pijnpunten binnen uw organisatie [...]

Wat is de meerwaarde van WFM tov Excel?

Tijdens onze gesprekken met contactcenters over WFM (WorkForce Management) software worden we vaak geconfronteerd met vooroordelen of onwetendheid over deze tool. "We maken onze planning en roosters in Excel en dat bevalt uitstekend" is een veelgehoorde opmerking. Uiteraard kan je in Excel een rooster maken en met name voor kleinere contact centers zal dit een [...]

GDPR (AVG) en opnemen van telefoongesprekken

In ons artikel "Juridische aspecten omtrent opnemen telefoongesprekken" zijn we ingegaan op de wetgeving omtrent het opnemen van telefoongesprekken. Alhoewel een groot deel van de inhoud in dat artikel nog steeds geldig is, is er met invoering van de nieuwe Europese GDPR wetgeving (in Nederland ook wel bekend als AVG) wel het e.e.a. gewijzigd. Hieronder geven [...]

Wat is Quality Management nu eigenlijk?

Binnen veel contact centers leeft de wens om de kwaliteit van de organisatie te verhogen. Software kan u hierbij helpen,  maar wat is Quality Management (kwaliteits management) software nu eigenlijk? Het vaststellen van de kwaliteit van de dienstverlening in contact centers is geen eenvoudige zaak. Wanneer is een klantencontact goed? Klanttevredenheid speelt een rol, maar ook [...]

Support

Klik hier om het TeamViewer Quick Support programma te downloaden
(dit programma is door ons gecontroleerd en virusvrij)