Blog

Blog2016-10-27T10:56:10+01:00

Wat is de meerwaarde van WFM tov Excel?

Tijdens onze gesprekken met contactcenters over WFM (WorkForce Management) software worden we vaak geconfronteerd met vooroordelen of onwetendheid over deze tool. "We maken onze planning en roosters in Excel en dat bevalt uitstekend" is een veelgehoorde opmerking. Uiteraard kan je in Excel een rooster maken en met name voor kleinere contact centers zal dit een [...]

By |15 juni 2018|Producten, WFM|0 Reacties

GDPR (AVG) en opnemen van telefoongesprekken

In ons artikel "Juridische aspecten omtrent opnemen telefoongesprekken" zijn we ingegaan op de wetgeving omtrent het opnemen van telefoongesprekken. Alhoewel een groot deel van de inhoud in dat artikel nog steeds geldig is, is er met invoering van de nieuwe Europese GDPR wetgeving (in Nederland ook wel bekend als AVG) wel het e.e.a. gewijzigd. Hieronder [...]

By |18 mei 2018|Wet- en regelgeving|0 Reacties

Wat is Quality Management nu eigenlijk?

Binnen veel contact centers leeft de wens om de kwaliteit van de organisatie te verhogen. Software kan u hierbij helpen, maar wat is Quality Management (kwaliteits management) software nu eigenlijk? Het vaststellen van de kwaliteit van de dienstverlening in contact centers is geen eenvoudige zaak. Wanneer is een klantencontact goed? Klanttevredenheid speelt een rol, maar [...]

By |30 maart 2018|Producten|0 Reacties

Wat weerhoudt u ervan uw Workforce Management in de cloud te plaatsen?

Het IT landschap veranderd momenteel razendsnel, contact centers moeten hierop inspelen om competitief te blijven. Volgens het "“Dimension Data 2015 Global Contact Centre Benchmarking Rapport” is workforce management één van de gebieden waarop contact centers achterlopen op de curve en hierdoor rendement verliezen. Opvallend is dat 29% van de contact centers zonder enige vorm van [...]

By |01 juni 2016|Producten, WFM|0 Reacties

Compliance Recording

Compliance Recording De term Compliance Recording is een veelgehoord begrip, maar wat betekent het nu eigenlijk? Voice recording oftewel het opnemen van telefoongesprekken kan voor veel verschillende toepassingen worden gebruikt. Denk hierbij o.a. aan het trainen van medewerkers (U herkent vast wel de melding "dit gesprek wordt opgenomen voor kwaliteits- en trainingsdoeleinden"), het vastleggen [...]

By |17 februari 2016|Wet- en regelgeving|0 Reacties

Support

Klik hier om het TeamViewer Quick Support programma te downloaden
(dit programma is door ons gecontroleerd en virusvrij)
Ga naar de bovenkant