Wat is Quality Management nu eigenlijk?

Binnen veel contact centers leeft de wens om de kwaliteit van de organisatie te verhogen. Software kan u hierbij helpen, maar wat is Quality Management (kwaliteits management) software nu eigenlijk? Het vaststellen van de kwaliteit van de dienstverlening in contact centers is geen eenvoudige zaak. Wanneer is een klantencontact goed? Klanttevredenheid speelt een rol, maar [...]

Wat weerhoudt u ervan uw Workforce Management in de cloud te plaatsen?

Het IT landschap veranderd momenteel razendsnel, contact centers moeten hierop inspelen om competitief te blijven. Volgens het "“Dimension Data 2015 Global Contact Centre Benchmarking Rapport” is workforce management één van de gebieden waarop contact centers achterlopen op de curve en hierdoor rendement verliezen. Opvallend is dat 29% van de contact centers zonder enige vorm van [...]

Compliance Recording

Compliance Recording De term Compliance Recording is een veelgehoord begrip, maar wat betekent het nu eigenlijk? Voice recording oftewel het opnemen van telefoongesprekken kan voor veel verschillende toepassingen worden gebruikt. Denk hierbij o.a. aan het trainen van medewerkers (U herkent vast wel de melding "dit gesprek wordt opgenomen voor kwaliteits- en trainingsdoeleinden"), het vastleggen [...]

MiFID II, is uw organisatie al klaar?

MiFID II is een vernieuwde versie van het oude MiFID welke op 1 november 2007 van kracht is gegaan in het Verenigd Koninkrijk. MiFID staat voor Markets in Financial Instruments Directive en heeft als doelstelling (evenals Dodd-Frank) om  meer transparantie in de financiële markt te krijgen. MiFID II zal op 3 januari 2017 van kracht [...]

Juridische aspecten omtrent opnemen telefoongesprekken

Onderstaande tekst over de wetgeving betreffende het opnemen van telefoongesprekken is m.i.v. 25 mei 2018 deels gewijzigd door het in werking treden van de nieuwe GDPR (in Nederland AVG) wetgeving. Klik hier voor informatie over deze nieuwe wetgeving en het opnemen van telefoongesprekken. Een veelgehoorde vraag op ons kantoor is "mogen wij telefoongesprekken [...]

Support

Klik hier om het TeamViewer Quick Support programma te downloaden
(dit programma is door ons gecontroleerd en virusvrij)
Go to Top