Opnieuw bewijst NICE met EEM haar superioriteit door het lanceren van een nieuwe, innovatieve manier van het optimaliseren van de bezetting van uw contact center. EEM staat voor Employee Engagement Manager en biedt uw bestaande WFM software extra functionaliteiten die de efficiëntie van uw contact center verder verbeterd. Maar ook uw werknemers profiteren van deze nieuwe software omdat ze voortaan de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld middels een app hun rooster te bekijken, wijzigingen door te geven of hun voorkeuren voor de komende periode op te geven.

Maar wat is NICE Employee Engagement Manager nu eigenlijk?

In onderstaande video krijgt u een globale indruk wat EEM is. De tekst loopt verder onder de video.

Geautomatiseerde interval bezetting optimalisatie:

  • Het systeem controleert en actualiseert voortdurend de netto-personeelsbezetting
  • Regels bepalen de geïnteresseerde en geschikte werknemers en de volgorde waarin ze worden gecontacteerd
  • Past zichzelf automatisch aan en onderneemt actie wanneer drempels die u instelt worden geactiveerd
  • Neemt automatisch contact op met medewerkers via mobiel, sms of e-mail voor extra uren, overwerken of vrije tijd
NICE EEM

NICE EEM geautomatiseerde regels.

Welke voordelen biedt EEM uw agenten:

  • Overal en altijd toegang via een mobiele app
  • Controle over hoe en wanneer de agent gecontacteerd wil worden
  • Realtime waarschuwingen voor gepersonaliseerde voorkeurs opties
  • Flexibiliteit om het rooster aan te passen met directe bevestiging

Welke opties ondersteunen de agent middels EEM:

  • Het systeem controleert en actualiseert continue de netto-personeelsbezetting
  • Medewerkers kunnen via mobiele app of website de intervallen bekijken waaraan ze tijd kunnen toevoegen of verwijderen
  • Mogelijkheden voor verandering zijn gebaseerd op drempels die u heeft ingesteld en individuele criteria van werknemers (bijvoorbeeld vaardigheden)
  • Onmiddellijke en automatische goedkeuring
  • Biedt de mogelijkheid voor WFM om zich aan te passen aan veranderende omstandigheden via actieve agenten om het probleem te verhelpen, of dit nu over- of onderbezetting is
EEM Contactvoorkeuren beheren

Contactvoorkeuren beheren

EEM vrije tijds voorkeuren

Vrije tijds voorkeuren

EEM Bekijk rooster

Bekijk rooster

EEM Rooster aanpassen met onmiddellijke goedkeuring

Rooster aanpassen

Het mooie van deze software is dat u deze kunt gebruiken met uw bestaande WFM oplossing, dit kan uiteraard WFM van NICE zijn maar ook alle andere grote merken worden ondersteund. U hoeft dus geen afscheid te nemen van uw huidige WFM oplossing maar u kunt op deze manier eenvoudig extra functionaliteiten toevoegen, de efficientie van uw organisatie verhogen en uw medewerkers meer invloed geven op hun eigen rooster.

Indien u meer wil weten over de fantastische mogelijkheden die NICE Employee Engagement Manager u biedt kunt u geheel vrijblijvend contact opnemen met ons. Één van onze consultants zal dan samen met u bekijken welke mogelijkheden er zijn en welke voordelen het toepassen van EEM uw organisatie en uw medewerkers biedt.

Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen z.s.m. contact met u op: