Blog

CX Awards 2024 Winnaars

Op 29 februari jongstleden zijn de CX Awards 2024 weer bekend gemaakt. In de categorie "Technology Awards" zijn 14 subcategorieën en de winnaars van 2 van die subcategorieën zitten in het portfolio van BPS International. Het gaat om de volgende winnaars: Best Workforce Engagement Management (WEM) Solution NICE – WINNER en: Best Mid-Market Contact [...]

Microsoft (MS) Teams compliance recording

Microsoft (MS) Teams heeft een enorme vlucht genomen sinds de wereld is geconfronteerd met de Covid-19 uitbraak. Grote en kleine organisaties hebben vaak ongelooflijk snel geschakeld en ervoor gezorgd dat de bedrijfsvoering doorgezet kon worden met thuismedewerkers. In maart gaf Microsoft aan wereldwijd 44 miljoen gebruikers van MS Teams te hebben. Een maand later in [...]

Waarom een separate call recorder gebruiken?

"Waarom een separate call recorder gebruiken als we al telefoongesprekken kunnen opnemen met onze huidige telefooncentrale (in de cloud)?" is een vraag die we geregeld krijgen. Uiteraard is het antwoord op die vraag afhankelijk van meerdere factoren maar heel globaal kunnen we u al een aantal redenen opgeven waarom het goed is om te [...]

Quality Management in uw back office

Wij leveren al vele jaren Quality Management (in goed Nederlands, kwaliteits management software) software voor gebruik in contact centers. Door het toepassen van deze software bent u beter in staat om uw medewerkers te begeleiden en scholen op specifieke gebieden. Het toepassen van deze software geeft ook aan waar de pijnpunten binnen uw organisatie [...]

Wat is de meerwaarde van WFM tov Excel?

Tijdens onze gesprekken met contactcenters over WFM (WorkForce Management) software worden we vaak geconfronteerd met vooroordelen of onwetendheid over deze tool. "We maken onze planning en roosters in Excel en dat bevalt uitstekend" is een veelgehoorde opmerking. Uiteraard kan je in Excel een rooster maken en met name voor kleinere contact centers zal dit een [...]

Ga naar de bovenkant