Call Recorder Pico
De Call Recorder Pico is een ideale oplossing als u gesprekken direct op de PC wilt opslaan. Met een druk op de knop, of volledig automatisch, wordt ieder gesprek opgeslagen in een overzichtelijke database (www.CallRecorderPico.nl).
Call Recorder Single
De FeaturePhone, een telefoon met geïntegreerde Call recorder, en de Call Recorder Single zijn professionele enkellijns recorders. Er zijn diverse modellen met interne harddisk, ingebouwde CD-recorder en / of flashgeheugen beschikbaar.
Call Recorder Silver Line
De Silver line modellen zijn ideale recorders om verschillende gesprekken tegelijk of zelfs al het telefoonverkeer van een firma op te nemen. Multilijns Call Recorders zijn er voor analoge lijnen, voor ISDN2 en voor ISDN30 lijnen.
NICE Recording
De NICE Recorders zijn de perfecte oplossing voor het vastleggen, opslaan, oproepen en afspelen van telefoon-, radio- en gegevensinteracties in zowel traditionele als IP telefoonomgevingen. Deze recorders kunnen van één of meerdere locaties opnemen, van 4 tot duizenden kanalen. Opnamen kunnen snel teruggezocht en afgespeeld worden via een intuïtieve, browsergebaseerde database. De NICE recorders zijn tevens met diverse modules uitbreidbaar: Screen recording, Evaluation (kwaliteits monitoring), Incident Replay (Meldkamers), PC Replay (offline afspelen), etc.
Business Recorder
Deze recorder is ontwikkeld voor het opnemen van vergaderingen, verhoren, interviews, bijeenkomsten, sollicitatiegesprekken etc. Met twee microfoons of direct aangesloten op uw vergadersysteem biedt de Business Recorder een uiterst professionele en heldere opnamekwaliteit.
Fax Server
Met een Fax Server combineert u de betrouwbaarheid van faxen met het gemak van e-mail. Een Fax Server is een belangrijke stap naar het papierloze kantoor, bovendien bespaart u op toner en energie. Fax Servers zijn er voor analoge, ISDN2- en voor ISDN30 lijnen (www.FaxServers.nl).
Voice Server
Voice Servers voegen functionaliteit toe aan het huidige telefoonsysteem. Ze verbinden automatisch door, vormen een wachtrij, leveren uitgebreide gespreksstatistieken en nemen voice mail op. Dit zijn onmisbare functies voor het telefoonsysteem van een groeiende organisatie en hoeft u niet uw gehele telefonieomgeving te vernieuwen om deze functionaliteiten te krijgen.