Talkdesk is een relatief jonge onderneming (opgericht in 2011) maar zorgt nu al voor een behoorlijke impact in de markt voor Contact Center software. Door hun unieke en open aanpak streven ze in rap tempo bestaande marktpartijen met gemak voorbij. Onderzoekspartijen zoals Gartner, Forrester en Frost & Sullivan hebben Talkdesk op hun radar staan en onderkennen de razendsnelle groei alsmede de unieke technologie en visie van deze onderneming. In de korte tijd dat Talkdesk actief is op de markt hebben ze al ruim 1.400 klanten met meer dan 30.000 gebruikers in 50 landen.
In 2018 heeft Talkdesk een financiering ontvangen van US$ 100 miljoen van een investeringsmaatschappij (lees hier). Het grootste deel van deze investering wordt geinvesteerd in Research & Development. Talkdesk heeft kantoren in de USA, Portugal en Londen. Een deel van de ontwikkeling wordt gedaan in het kantoor in Portugal waardoor het geen “typisch Amerikaanse” oplossing maar een software suite die ook past bij de wensen en eisen die Europese contact centers stellen.
De contact center oplossing van Talkdesk kenmerkt zich door een extreem hoog gebruikersgemak en een zeer snelle implementatietijd. Daarnaast kent Talkdesk een heleboel integraties met andere applicaties. Denk hierbij o.a. aan integraties met SalesForce, Zendesk, Slack, Google, Shopify en nog vele andere. Daarnaast heeft men ook de beschikking over AppConnect waarmee men middels 1 klik software kan installeren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan WFM software zoals die bijvoorbeeld van Teleopti. De apps kan men 30 dagen lang gratis uitproberen wat u in de gelegenheid stelt om een product eerst grondig te testen en te kijken of dit het juiste product is voor uw organisatie. De software kan worden toegepast bij zowel kleine, middelgrote als grote contact centers. Tot de klanten behoren enkele bekende namen zoals IBM, Dropbox en Discovery Education.
Uniek in deze business is dat Talkdesk een 100% uptime garantie biedt!
Als eerste leverancier wereldwijd van contact center oplossingen biedt Talkdesk een 100% SLA aan. Dit betekent voor u de zekerheid en waarborg dat de software te allen tijde gewoon beschikbaar is. Klik hier om doorverwezen te worden naar de aankondiging van Talkdesk voor een 100% uptime service.
BPS is nu Silver partner van Talkdesk en wij vertegenwoordigen hun portfolio in de Benelux. Onze mensen zijn volledig geschoold door Talkdesk en wij kunnen u dan ook met al uw vraagstukken helpen. Neem geheel vrijblijvend contact op met onze afdeling verkoop voor meer informatie of voor een vrijblijvende demonstratie.