Red Box is een callrecording fabrikant uit Engeland. Ongeveer 25 jaar geleden opgericht is Red Box inmiddels uitgegroeid tot 1 van de grote spelers op de markt van callrecording producten met kantoren in o.a. Europa, Azië en de Verenigde Staten.
In tegenstelling tot andere grote spelers focust Red Box zich volledig op callrecording met als aanverwante producten Quality Management en System Management. Door deze focus biedt Red Box een kwalitatief hoogstaande oplossing welke al door vele grote en kleine organisaties wereldwijd wordt toegepast.
Zoals gezegd ontwikkeld Red Box alleen callrecording producten. Door deze specifieke focus is een uniek product ontstaan. Dit product wordt met name toegepast binnen de financiële sector, contact centers en hulpdiensten.
Het productportfolio van Red Box is opgedeeld in 3 segmenten;
- Record & Retrieve
- System Management
- Quality Management
Record & Retrieve:
De recording oplossingen van Red Box kunnen audio (telefonie) en pc schermen opnemen evenals Instant Messaging. Uiteraard biedt Red Box connectie met alle grote, gebruikelijke telefonie platformen. Vanaf 5 kanalen tot honderden kanalen op 1 systeem. Natuurlijk zijn alle systemen redundant uit te voeren zodat uw bedrijfsvoering ongestoord door kan gaan en voledig voldoet aan compliance richtlijnen. Uiteraard biedt Red Box ook systemen aan voor de financiële sector die voldoen aan de MiFID II regelgeveing.
Opgenomen gesprekken zijn eenvoudig terug te vinden middels de uitgebreide zoekmogelijkheden.
System Management
Red Box recorders geven u steeds een actueel beeld van de status van het systeem. U kunt alle details opvragen die u nodig heeft of een globaal overzicht van de status in het dashboard. Geautomatiseerde alarmen voor het telefoniesysteem en/of de recorder zorgen ervoor dat u volledig compliant bent. Deze alarmen zijn zichtbaar in het dashboard of u kunt via email meldingen plus statusrapporten ontvangen.
Quality Management
Via een geautomatiseerde, gerichte aanpak kan Red Box worden gebruikt voor kwaliteitsbewaking en prestatiebeoordeling. De Quality Management module van Red Box is ontworpen om in overeenstemming te zijn met de gebruikte methodologie binnen uw bedrijf. Gesprekken kunnen automatisch worden geselecteerd voor evaluatie. Met behulp van aangepaste evaluatieformulieren en de juiste crtiteria krijgt u een volledig inzicht in uw organisatie en kunt u, daar waar nodig, bijsturen. Hierdoor kunt u de kwaliteitsverbetering alsmede de efficiëntie van uw organisatie vergroten.