Puzzel WFM is een volledige WFM oplossing voor kleine tot middelgrote contact centers. Met name de eenvoud in het gebruik is wat dit produkt zo aantrekkelijk maakt voor kleine tot middelgrote contact centers.
Bereik maximale prestaties met intelligente prognoses, planning en intraday-beheer
Stop met piekeren over complexe spreadsheets en begin met het opbouwen van een efficiënter en betrokken personeelsbestand met onze krachtige oplossing voor workforce management. Puzzel WFM stelt resourceplanners in staat om de vraag nauwkeurig te voorspellen en onmiddellijk planningen te genereren. Deze zijn geoptimaliseerd om de hoogste serviceniveaus voor uw klanten, de beste ervaring voor uw agenten en de laagste operationele kosten voor uw bedrijf te leveren
Nauwkeurige voorspelling
Met onze multi-vaardigheden prognosetool kunt u in een mum van tijd de forecast van uw contact center creëren, bewerken en afronden. Voorspellen in contact centers kan een tijdrovende en uitdagende taak zijn, vooral wanneer u uitsluitend met spreadsheets werkt met multi-vaardigheden in de omnichannel-wereld van vandaag. Maar het intuïtieve ontwerp van Puzzel WFM maakt het proces eenvoudig voor zowel beginnende analisten als ervaren resourceprofessionals. Met gegevens die rechtstreeks vanuit uw contact center komen en u automatisch of handmatig kunt afvlakken, kunt u binnen enkele minuten zeer betrouwbare prognoses maken.
Geoptimaliseerde planning
Onze supersnelle planner biedt niet alleen direct geoptimaliseerde planningen, maar stelt u ook in staat om wijzigingen in realtime aan te brengen. Met intraday-beheer kunt u op elk moment eenvoudig activiteiten toevoegen of met diensten schuiven om snel te reageren op plotselinge pieken in de vraag of last-minute afwezigheden. U kunt agents ook opnieuw inzetten tijdens inactieve tijden en ze offline taken toewijzen zonder kritieke serviceniveaudoelen te beïnvloeden. Puzzel WFM bevat ook een reeks rapportage-opties, zodat u de HR- en salarisadministratie kunt stroomlijnen en de prestaties continu kunt verbeteren.
Realtime naleving (RTA)
Krijg inzicht in de prestaties van agenten om realtime besluitvorming te ondersteunen. De realtime status van elke agent wordt grafisch weergegeven en laat zien wat de agent doet versus wat hij zou moeten doen en eventuele verschillen worden gemarkeerd. Supervisors zien in één oogopslag hoe hun teams presteren en signaleren direct of uw agenten zich houden aan hun rooster. Dit maakt het mogelijk om realtime actie te ondernemen en zorgt ervoor dat u blijft voldoen aan het gewenste niveau van klantenservice.
Zelfroostering van agenten
Geef uw agenten meer mogelijkheden rondom voorkeursdiensten, ruilen van diensten en vakantiebeheer. Agenten kunnen hun beschikbaarheid en dienstvoorkeuren doorgeven, rooserwijzigingen aanvragen, diensten ruilen met collega’s en hun vakanties vanuit huis of op kantoor beheren via een speciaal webportaal voor agenten of via de Puzzel WFM mobiele app. Dit vermindert de administratieve overhead en biedt agenten meer controle over hun balans tussen werk en privé, wat zorgt voor meer flexibiliteit die leidt tot minder ziekteverzuim en verloop.
Maak perfecte schema’s in slechts enkele minuten
Puzzel WFM haalt het giswerk uit voorspellen en plannen. Door gebruik te maken van historische gegevens die rechtstreeks in uw contact center zijn vastgelegd, kunt u nauwkeurige prognoses genereren en planningen maken die ervoor zorgen dat uw contact center altijd efficiënt en effectief wordt bemand. Het planningsproces wordt teruggebracht tot slechts enkele minuten in plaats van dagen en kan worden voltooid in een enkele applicatie die toegankelijk is op elk apparaat, thuis of op kantoor.
Indien u meer wil weten over de fantastische mogelijkheden die Puzzel WFM u biedt kunt u geheel vrijblijvend contact opnemen met ons. Één van onze consultants zal dan samen met u bekijken welke mogelijkheden er zijn en welke voordelen het toepassen van WFM uw organisatie en uw medewerkers biedt.