Puzzel CCaaS

Puzzel CCaaS is een allround, multichannel oplossing voor zowel kleine, middelgrote als grote contactcenters. Door de unieke opbouw van de diverse pakketten met de mogelijkheid om onderdelen te laten vervallen of juist toe te voegen is BPS International in staat om voor ieder contact center de juiste oplossing aan te bieden! juist deze unieke schaalbaarheid maakt Puzzel een interessante oplossing voor uw contact center.

Puzzel WFM logo

Veel aanbieders van contact center oplossingen vinden hun oorsprong in de USA. Puzzel is een 100% Europese organisatie met het hoofdkantoor in Oslo, Noorwegen. Puzzel begrijpt dus de Europese cultuur als geen ander en dat merkt u ook in de software. Daarnaast biedt het u ook extra zekerheid dat uw data zich te allen tijde binnen de EU grenzen bevindt. Uiteraard biedt BPS International BV u de volledige eerstelijns support. Mochten wij er niet uitkomen dan schakelen wij de support afdeling van Puzzel in, deze bevindt zich ook gewoon in Europa dus de communicatielijnen zijn kort en direct.

Puzzel biedt standaard een volledige integratie met MS Teams, dus gesprekken die binnenkomen in uw contact center kunnen eenvoudig worden doorgezet naar andere medewerkers binnen uw organisatie, die gebruik maken van MS Teams. Puzzel maakt hierbij gebruik van uw interne “telefoonboek”, ook kunnen contact center medewerkers zien of iemand in gesprek of beschikbaar is. Dit alles binnen dezelfde Puzzel interface.

Een ander groot voordeel van Puzzel CCaaS is de eenvoud waarmee wij een koppeling kunnen realiseren met andere systemen die binnen uw organisatie worden gebruikt, denk hierbij bijvoorbeeld aan een CRM systeem. Als een klant belt worden de gegevens van deze klant uit uw systeem opgehaald en gepresenteerd aan de medewerker. Hierdoor kan de medewerker snel schakelen en beschikt de medewerker over alle relevante informatie van de klant die belt, zonder te hoeven schakelen tussen de diverse systemen die binnen uw organisatie worden gebruikt.

ENKELE VAN DE PUZZEL PAKKETTEN

Resolve

5000maand
  • Voice
  • Basic IVR
  • Call Recording
  • Silent monitoring
  • Rapportages
  • Agent Assist

Impress

7500maand
  • Voice, Chat, Messaging*, Email
  • Omni-channel routing
  • IVR met Text to Speech
  • Advanced Agent Assist (sentiment analyse, bot en knowledgebase help voor agenten)
  • Rapportages

Power

11000maand
  • Voice, Chat, Messaging*, Email
  • Omni-channel routing
  • Voice bot
  • Advanced Agent Assist (sentiment analyse, bot en knowledgebase help voor agenten)
  • Rapportages
  • Performance management
  • WFM
Frost & Sullivan - Puzzel CCaaS

De Frost Radar biedt een unieke blik op de Europese Contact Center markt. Hierdoor vinden we in dit overzicht dan ook organisaties terug die zich volledig richten op de Europese mart waardoor ze in andere rapporten vaak, ten onrechte, niet worden meegenomen. Puzzel is zo’n organisatie. Ontstaan in Noorwegen en voor 100% actief in Europa is Puzzel een unieke aanbieder van contact center oplossingen. Hierdoor is Puzzel als geen andere organisatie in staat om exact te weten wat de behoeften, wensen en eisen zijn van Europese contact centers. Met lokale partners die dicht bij de klanten staan en hun door Puzzel getrainde medewerkers bieden deze partners dan ook een uitmuntende service aan. En mocht er onverhoopt beroep worden gedaan op Puzzel support dan zijn de communicatielijnen kort aangezien ook het supportteam zich in Europa bevindt.

Door recente aankopen zoals die van Supwiz en Capturi beschikt Puzzel over uitmuntende AI mogelijkheden die uw contact center op vele vlakken kunnen helpen verbeteren, uw efficiëntie verhogen en uw klanttevredenheid verbeteren. De filosofie van Puzzel is dat organisaties dusdanig worden getraind in het gebruik van Puzzel dat nagenoeg iedere organisatie zelf aanpassingen kan doen zonder de noodzaak van het inhuren van consultants. Dat in combinatie met een zer goede prijs/kwaliteitverhouding en een zeer flexibele software oplossing maakt dat u met Puzzel een oplossing kiest die zich continue aan blijft passen aan de ontwikkelingen binnen uw organisatie.

Indien u meer wil weten over de fantastische mogelijkheden die Puzzel u biedt kunt u geheel vrijblijvend contact opnemen met ons. Één van onze consultants zal dan samen met u bekijken welke mogelijkheden er zijn en welke voordelen het toepassen van Puzzel CCaaS uw organisatie en uw medewerkers biedt.

U kunt ook hieronder uw gegevens achterlaten en dan nemen wij contact met u op om samen met u naar de mogelijkheden van Puzzel te kijken.