Numonix

Numonix ontwikkelt, produceert en verkoopt geavanceerde call recording en Quality Management oplossingen aan kleine, middelgrote en grote organisaties. De producten van Numonix worden wereldwijd toegepast in met name contact centers, financiële branch en omgevingen waar compliance recording een vereiste is.

Het hoofdkantoor van Numonix is gevestigd in Boca Raton, Florida, USA. Numonix heeft klantenservice hoog in haar vaandel staan. Doordat men er bewust voor kiest om de organisatie niet al te groot te laten groeien waarborgt men de geleverde kwaliteit en service aan de klanten. Uiteraard biedt Numonix een grote verscheidenheid aan integraties met diverse telefonie platformen maar vooral de integratie met Microsoft’s Lync/Skype for Business is uniek te noemen.

IXcloud is een volledig MSTeams compliant recording oplossing. De architectuur draait op Microsoft Azure met data centers wereldwijd. Data soevereiniteit is hierdoor gegarandeerd, als u uw data in de EU moet opslaan dan garandeert deze oplossing dat. Door gebruik te maken van een slimme Bot worden al uw gesprekken 100% gegarandeerd opgenomen en bewaard. Omdat IXcloud een cloud oplossing is hoeft u niet te investeren in hard- en/of software en kan de oplossing razendsnel worden geimplementeerd in uw eigen Microsoft Teams omgeving.

Het vlaggenschip product van Numonix is RECITE™. Naast Call Recording wordt dit product standaard geleverd met een uitgebreide Quality Monitoring module voor het electronisch scoren en beoordelen van agenten. In tegenstelling tot de meeste andere pakketten van andere leveranciers betaalt u hiervoor niks extra’s. De prijssetting t.o.v. andere merken is absoluut zeer concurrerend te noemen.

De architectuur van RECITE is ontwikkeld op basis van de ervaringen die Numonix heeft opgebouwd met haar wereldwijde klantenbestand en is gebaseerd op Microsoft’s Silverlight technology waardoor RECITE flexible en eenvoudig aan te passen is op klant specifieke omgevingen.

Missie Statement

De missie van Numonix is om lange termijn relaties te creëren met haar klanten door het ontwikkelen van kost efficiënte Call Recording en Quality Management software die rijk is aan optie’s.

Numonix blijft er naar streven om haar klanten van de noodzakelijke gereedschappen te voorzien om de kennis en efficiëntie van de agenten te vergroten, te voldoen aan gestelde regel- en wetgeving en om risico’s te verminderen, ondertussen de operationele kosten te verlagen en de winst te vergroten. Als bedrijf is Numonix bewust van haar plek in de wereld en streeft men ernaar om een positieve bijdrage te leveren aan de sociale en economische omgeving waarin men opereert.