NICE WFM

Wist u dat meer dan 2.000 klanten gebruik maken van NICE WFM en dat deze 2.000 klanten ca. 2,7 miljoen agenten inroosteren? Van afzonderlijke sites tot wereldwijde omnichannel-ondernemingen, callcenters van alle groottes maken gebruik van NICE WFM om zichtbaarheid te krijgen over de front- en backoffice, het optimaliseren van de planning en het automatiseren van tijdrovende procestaken. NICE WFM is veelzijdiger, nauwkeuriger en betrouwbaarder dan welke personeelsoplossing tot nu toe, het betrekt werknemers en optimalisert uw teams als nooit tevoren.

Versie 7 van NICE WFM biedt u een aantal ongekende voordelen;

NICE WFM 7

NICE WFM 7.0 voegt nieuwe mogelijkheden toe aan de bestaande mogelijkheden om de meest gebruikte WFM-oplossing op de markt nog krachtiger te maken.

  • Accurate Forecasting – Beheer uw personeel efficiënter en elimineer over-staffing issues. Maak gebruik van de unieke, toonaangevende prognosealgoritme welke gebruik maakt van intervalspecifieke gewogen voortschrijdend gemiddelde methoden of die gebruik maakt van nieuwe geavanceerde prognosemethoden met Box-Jenkins ARIMA, exponentiële afvlakking en multilineaire regressie. Sta de oplossing toe om de algoritmen te herzien en de beste keuze voor uw specifieke behoeften te selecteren.
  • Simuleer realisatie van prioriteiten, routing en vaardigheidstoewijzingen om werkallocatieverwachtingen te bepalen evenals uitgestelde werkzaamheden en multi site/multi skill vaardigheden efficient te roosteren. NICE WFM maakt gebruikt van nieuwe, robuuste algoritmes die de forecast parameters ondersteunen evenals het simuleren van exacte routeringsregels om zo een extreem accurate bezetting van uw medewerkers te kunnen bepalen.
  • Rooster flexibiliteit, beheer achterstanden en elimineer overbezetting voor vrijwel elke planningsmethode en/of werkregels, door verschillende benaderingen toe te passen voor verschillende afdelingen, locaties en individuen. Automatisch roosters toewijzen op basis van agentcapaciteit of toestaan dat agenten inschrijven op gewenste tijden.
  • Beheer wijzigingen, monitor en reageer proactief op veranderende omstandigheden in realtime met intuïtieve tools voor intraday-verandering management.
  • Altijd en overal toegang via uw mobiele device, een constant evoluerende mobiele applicatie stelt uw medewerkers in staat om planningen te beheren en activiteiten, aantekeningen en details te bekijken op elke iOS- of Android-mobiele device.
  • Minimaliseer de trainingstijd met een eenvoudig te gebruiken moderne interface. De NICE WFM-suite beschikt over een moderne, uniforme look die processen en navigatie tussen applicaties vereenvoudigt, integratie met andere NICE Workforce Optimization-oplossingen vergemakkelijkt en legt de basis voor extra verbeteringen in de gebruikerservaring.
  • Integreer met elke oplossing. NICE systemen zijn API-vriendelijk, kunnen eenvoudig worden geïntegreerd met alle toonaangevende ACD’s en kunnen worden geïntegreerd met andere oplossingen met behulp van SmartSync, waardoor handmatige processen, gegevensinvoer, risico’s en kosten worden beperkt.
  • Eenvoudig systeembeheer. Realtime diagnose en hoge beschikbaarheid zorgen voor een maximale uptime. Alarmen en waarschuwingen via Simple Network Management Protocol stellen u in staat om downtime te minimaliseren door systeemproblemen op te lossen voordat ze kritiek worden. Flexibiliteit, ingebouwde redundantie en noodherstelprocedures zorgen ervoor dat werknemers in staat zullen zijn om doelstellingen te halen, zelfs als een onderdeel faalt of een ramp toeslaat.
  • Gebruik de kracht van de cloud. Waarom kostbare schaarse middelen gebruiken om complexe IT-infrastructuren en -technologieën te beheren? U kunt kiezen uit cloudmodellen die voldoen aan uw bedrijfsbehoeften en die onmiddellijk kunnen worden geschaald, uitgebreid of inkrimpen. Eenvoudig. Flexibel. Efficiënt.

Motiveer teams en realiseer intraday-optimalisatie.

De Employee Engagement Manager (EEM) breidt bestaande WFM-functionaliteit uit en verbetert deze, waardoor organisaties gemakkelijker klantenservice-doelen kunnen bereiken. EEM elimineert de intradagstress en zorgt ervoor dat de bezetting van agenten optimaal zijn afgestemd op de vraag van de klant door op intelligente wijze oplossingen te vinden voor het tekort van personeel, het proactief beheren van agentcommunicatie en het automatisch aanpassen van planningen in NICE WFM. Gamification-punten en -beloningen motiveren werknemers om de prestaties te verbeteren en bieden een stimulans voor het kiezen van moeilijk te vullen diensten.

Middels EEM kunnen agenten hun eigen planning in real-time beheren:

  • Altijd en overal toegang tot het rooster via een iOS- of Android mobiel apparaat
  • Persoonlijke communicatie
  • Rooster wijzigingen op basis van vaardigheden (skills), voorkeuren en beschikbaarheid
  • Mogelijkheid tot zelf-roostering van trainingen op het tijdstip waarop agenten het meest alert zijn.

EEM maakt supervisors vrij om zich te concentreren op leiderschap en coaching:

  • Real-time inzicht in communicatie tussen agenten en beheerders
  • Intraday Vrijwillige Vrije Tijd / Overuren empowerment

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor een demonstratie en gesprek over hoe wij u kunnen helpen om uw unieke contact center te optimaliseren.