NICE Quality Central™ biedt u een enkele, holistische benadering van kwaliteitsbeheer, waarbij ervoor wordt gezorgd dat uw contactcenter- en back-office-processen en prestatiemetingen nauw verbonden zijn met uw belangrijkste doelstellingen. Quality Central is beschikbaar op locatie (on site) of wordt gehost aangeboden en automatiseert en past al uw kwaliteitsprocessen aan, ongeacht de gegevensbron, het kanaal of de opname-oplossing. U hoeft dus niet te investeren in andere systemen om gebruik te kunnen maken van deze oplssing!
Door uw kwaliteitsverbeteringsprogramma’s in één applicatie te verenigen, bespaart Quality Central u kostbare tijd en bevordert het een betere besluitvorming. U kunt bruikbare inzichten vinden die agenten helpen zichzelf te verbeteren, klanten tevreden te stellen en de efficiëntie te verhogen, wat uw organisatie een duidelijk voordeel geeft ten opzichte van de concurrentie.
Realiseer Toonaangevende Kwaliteitsprocessen
NICE Quality Central helpt contactcenters de belangrijkste cijfers over de hele linie te verbeteren:
- Verminder de gemiddelde afhandeltijd (AHT) met 10% ~ 30%
- Verminder de wachttijd met 5% ~ 25%
- Verhoog de klanttevredenheid met 15% ~ 40%
- Verhoog de “first call” afhandeling met 15% ~ 40%
- Verbeter de verkoopeffectiviteit met 10% ~ 20%
Combineer en automatiseer uw kwaliteitverbeteringsprogramma’s
NICE Quality Central is het enige systeem voor kwaliteitsbeheer dat elke interactie opneemt – van telefoongesprekken, chats en e-mails tot claimprocessen, follow-upwerkzaamheden en nalevingscontroles – tot één evaluatieproces. Het resultaat is een uitgebreid, end-to-end beeld van kwaliteit binnen uw organisatie. Zowel agenten als managers hebben toegang tot gegevens en kunnen hun dagelijkse taken en doelstellingen vanuit één applicatie beheren.
Bespaar tijd en middelen & beperk risico’s
In tegenstelling tot een traditioneel systeem voor kwaliteitsbeheer functioneert en werkt NICE Quality Central onafhankelijk van uw opnameplatform. Als gevolg hiervan hoeft u de ene service niet langer te vervangen of te upgraden. In de compliancy-gestuurde opnameomgeving van vandaag, kunt u de downtime eenvoudig niet riskeren.
Verhoog de operationele efficiëntie
Quality Central biedt een robuuste set hulpprogramma’s waarmee u alle kwaliteitsprocessen kunt automatiseren en aanpassen en tevens processen kunt stroomlijnen:
Workflows: kant-en-klare workflows kunnen worden aangepast om processen voor kwaliteitsverbetering zoals kalibratie, zelfbeoordeling door een agent en audit-the-auditor te vereenvoudigen. Geautomatiseerde meldingen stellen u in staat om aan een strikt beleid te voldoen en een geautomatiseerd proces voor evaluatie geschillen maakt eenvoudige routering van geschillen en besluiten mogelijk aan agenten en supervisors. De functie audit-the-auditor helpt bij een onbevooroordeeld beoordelingsproces.
Formulieren: formulieren kunnen worden aangepast, geautomatiseerd en omgevormd tot bruikbare coachingmogelijkheden. Tips voor scorepraktijken en automatische back-ups en versiebeheer beperken de verspilde tijd en beschermen het werk van evaluators. Formulieren kunnen van tevoren worden gemaakt en gepland voor een automatische release.
Rapportage: de rapportage door NICE Quality Central is dynamisch en flexibel, met de mogelijkheid om rapporten aan te passen met meer dan 200 verschillende gegevens.
Coaching: Quality Central laat uw supervisors gepersonaliseerde coachingfeedback sturen (met o.a. links naar kennisbronnen, instructies en vervaldata) met één klik op de knop.
Analyse-gedreven kwaliteit: voeg spraak- en/of desktop-analyses toe aan uw kwaliteitsprogramma om sneller alle interacties die moeten worden besproken of geprezen te categoriseren en te identificeren. Stimuleer extra efficiëntie door analytics-powered auto-scoring te gebruiken tijdens het evaluatieproces.
Maak gebruik van het potentieel van uw werknemers
Gepersonaliseerde dashboards geven supervisors constant toegang tot de nieuwste trends, prestatie-indicatoren en workflowplannen van hun teams. Evaluators kunnen werk-wachtrijen vergelijken om knelpunten te identificeren en taken prioriteit te geven. De gebruikersvriendelijke dashboards helpen agenten evaluaties en doelen te beoordelen, vergelijken hun prestaties met anderen en voeren zelfs zelfevaluaties uit voor samenwerkende coaching. Door uw werknemers te betrekken bij procesverbeteringen, kan het moreel worden verhoogd en de omzet worden verhoogd, wat leidt tot gelukkiger klanten.
Integreer uw systeem voor kwaliteitsbeheer met de NICE WFO Suite
Quality Central integreert met NICE workforce optimization oplossingen, waarbij medewerkersbetrokkenheid en operationele uitmuntendheid worden afgestemd op alle klantenserviceactiviteiten. Verhoog de serviceniveaus en creëer een cultuur van voortdurende verbetering door uw NICE-systeem voor kwaliteitsbeheer te integreren met:
- NICE Recording oplossingen
- Interaction Analytics
- Workforce Management
- Voice of the Customer
- Performance Management oplossingen