Bedien uw klanten in Real-Time met het grensverleggende NICE Engage platform
Als u snel inspeelt op de behoeften van uw klant zal er een hogere tevredenheid ontstaan, loyaliteit zal stijgen en de kans dat ze anderen vertellen over hun ervaringen met uw organisatie zal aanzienlijk toenemen. Met het NICE Engage platform kunt u uw interacties vastleggen, analyseren en verbeteren. U kunt sneller, slimmer en veiliger werken en dat alles in real time. Als resultaat hiervan zullen uw klanten nog positiever reageren en u kunt ook nog eens de totale cost-of-ownership van uw klantenservice infrastructuur verminderen.
NICE Engage biedt modulaire en schaalbare multi-channel interactie opnamemogelijkheden om u zo inzicht te geven in uw organisatie en te voldoen aan gestelde regelgeving. Het is tevens het fundament in het brede NICE portfolio van Offline en Real-Time toepassingen.
Leg interacties vanuit verschillende communicatiekanalen vast, analyseer en ontdek waardevolle inzichten en daarvanuit eenvoudig wijzigingen (real-time) toe op het beslissende moment in klantinteracties voor een maximale business impact.
Dit geeft u de mogelijkheid om klantervaringen te verbeteren, een hogere operationele efficiëntie te behalen en naleving van regelgeving te garanderen.
NICE Engage wordt wereldwijd gebruikt bij vele toonaangevende organisaties in diverse sectoren waaronder financiële instellingen, telecommunicatie, gezondheidszorg, retail en nutsbedrijven.