Enterprise Cloud Contact Center
Een revolutionair concept
Talkdesk Enterprise Cloud Contact Center (CCaaS) biedt bedrijven de mogelijkheid om hun klantervaring om te zetten in een concurrentievoordeel. Inmiddels gebruiken meer dan 1.800 innovatieve bedrijven Talkdesk wereldwijd om hun klantervaring opnieuw te definiëren.
No Communication Limits
Wees productiever met een geavanceerd contactcentrum dat gemakkelijk te gebruiken is. Talkdesk zit boordevol geavanceerde functies die opvallend eenvoudig zijn en tijd besparen. Callbar vereist bijvoorbeeld vrijwel geen training en stelt teamleden in staat om informatie over de beller te bekijken zonder tussen tabbladen te wisselen.
Eenvoud betekent ook betrouwbaarheid. Talkdesk biedt een superieure spraakkwaliteit met negen wereldwijde datacenters en Global Low Latency-architectuur.
Contact Center Software Integraties
Verhoog de productiviteit en verbeter de klanttevredenheid met de naadloze integratie van Talkdesk’s Business Tools
Talkdesk appconnect
Talkdesk AppConnect combineert “best-in-class” software om de manier waarop bedrijven hun callcenterplatform integreren te herdefiniëren.
Laat hieronder uw gegevens achter zodat wij contact met u kunnen opnemen voor een vrijblijvende demo of aanvullende informatie.