Puzzel is de toonaangevende Europese leverancier van cloud contact center oplossingen. Elke dag gebruiken meer dan 1.100 organisaties in 40 landen onze software om slimme klantervaringen te bieden. Hierbij combineren we de krachten van mensen en technologie om klanten efficiënt, effectief en met een persoonlijke touch te bedienen. Het Puzzel platform stelt organisaties in staat om doordachte customer journeys te creëren, met een mix van live- en selfservice-ervaringen die mensen de vrijheid geven om te kiezen wanneer, waar en hoe ze hulp krijgen. Bij elk contactpunt wordt kunstmatige intelligentie ingezet om taken te automatiseren, inzicht te geven en service & support te personaliseren. Puzzel bevat ook een reeks productiviteits- en planning tools om managers en agents in staat te stellen hun doelen te bereiken en de prestaties continu te verbeteren. Met meer dan 20 jaar ervaring in de branche, is Puzzel de CCaaS-provider die organisaties vertrouwen wanneer elk moment ertoe doet.
BPS International BV is de gecertificeerde partner voor Puzzel in de Benelux. Onze mensen zijn opgeleid door Puzzel en kunnen u dus ook direct helpen met al uw vragen. De produkten van Puzzel vormen een uitstekende aanvulling op ons portfolio. Met name kleine tot middelgrote contact centers profiteren van de oplossingen van Puzzel. De oplossingen kenmerken zich door een hoge mate van gebruikersgemak. De user-interface is zeer gebruikersvriendelijk. Zo kan de WFM oplossing van Puzzel met minimale training al optimaal worden ingezet binnen uw contact center. Ook de prijzen van de Puzzel produkten zijn meer dan concurrerend te noemen waardoor een ROI al snel erg aantrekkelijk is voor uw organisatie.
Daarnaast is Puzzel een Europese organisatie waardoor service en support altijd snel is geregeld. Ook zijn de produkten op een Europese leest geschoeid wat de werking binnen de Benelux dan weer ten goede komt.
Neem dan ook snel contact met ons op voor een geheel vrijblijvende (online) demo.